Nidaglryz Daha önce dyson alıp iade den var mı? 14 gün içinde iade edebilirsiniz diye bişey vardı ya . Ben aldım ama memnun kalmadım pek . Bilgisi olan varsa yazabilir mi
AngelMotherr Nidaglryz hangi model bende ilk senin gibi sevmedim ama şuan 4 aydır kullanıyorum maşallahhhhh
Nidaglryz AngelMotherr Busex açıkçası ben asla o paraya değdiğini düşünmüyorum . Mesela bi Philips’in tefal in falan şarjlı dikey süpürgesini yarı fiyatına almak daha mantıklı değil mi sizce ? AVM’lerin Hangi mağazasına gitsem dyson için para tuzağı diyorlar
Piritoiya Busex benimde v12 çekmiyor yarın servise göndericem .cidden para tuzağı tefal 22v var evde onunla aynı. Alerjim var diye iyisini alayım dedim param çöp oldu
Nidaglryz AngelMotherr en doğrusu 😃 ben ilk taksidini verdim ama diğer taksitleri için altın bozup verecem belki de o yüzden bana değmiyor gbi geldi 😃
Piritoiya Busex bagaga benimki başıma kakıyor her süpürdüğünde🤣 kız cidden balın yani kedi kıllarını koltuktan zorla alıyor resmen . Bosch nüyük süpürgem var mis gibi sadece ağır
Nur3961 Kızlar bosh XXL 11 aldım aşırı memnunum tavsiye ❤️ bataryasi da çıkıyor evde bosh matkap vardı onunda bataryaları uyuyor değiştirip değiştirip kullanıyorum büyük temizliğimj bile yaptım bataryam fazla olduğu için yetti