tugcedoganay1 kızlar 5 gün önce sezeryan oldum korse kullanmaya ne zaman başladınız veya başka birşeyle sardınızmı
Mavababyy tugcedoganay1 sezaryenden 10 gün sonra doktor muayenesi oldum sorun görünmedi ve korse giymeye başladım 🫶🏻
O1Anne tugcedoganay1 hemen kullanmaya başla canım ben bir hafta sonra kullandım keşke ilk iki günde kullansaydım korseyi
nhlhmz11 tugcedoganay1 bir hafta sonra başladım hem toparlıyor, şuan dört aylık kızım , benimde çok biseyim kalmadı azıcık bir göbek var daha gider o
Liyaveannesi tugcedoganay1 dikişli senin canım yapıştırma değil bende aldırdım ipin ucunu kesip çekip alıyor ipi
Musabbb tugcedoganay1 bence ip dediği karmak gibi bir şey 2-3 tane oluyor. O da kuruyor pıt diye çıkarıyorlar acımıyor bile. Yoksa esas dikiş alınmıyor, deriye karışıyor o.
O1Anne nhlhmz11 yanımda kalan kadınla aynı gün doğum yapmıştık doğumun ikinci günü taktı kaynanamda taktırıyodu takmadm erken takmadığım için göbek kaldı şu an
Erkekannesi- Canım dikislerinin alınması 20. Günde yapılıyor ben de 4 ay önce sezeryan oldum bebegim 1 aylıkken korse kulanmaya başladım şu an sarkmalar gitti
nhlhmz11 O1Anne bilmiyorum bende sezeryan oldum doktora sordum 7 gün sonra dedi , bende azıcık göbek var ama daha dört aylığız gider o da