Ahsenimm biz sürekli hamakta sallıyorduk. Bıkmıstım artık. İbende kendımce bı eğıtım werdım 20 gun kadar. İlk uc gun gunduz hıc uyumadı bende uyumayanzorlamadm. Aksam kndı bayılıp kalıyodu. Oyle oyle sallamayı unuttu. Ama gunduz hıc uyumadıgı ıcın ben çok yoruluyordum Sallamayı unutunca saatler koydum mesela 11 ve 14.00 gıbı i, Iyıce emzırıp ekgıda verıyordum. Yatagına koyup basında yarım saat 45 dakka beklıyordum uyku saatlerınde. Beşıgınden o kalkıyordu ben gerı yatırıyordum. Aglarsa ıkı dakka alıp gerı bırakıyordum. Oyle oyle uykusu gelene kadar sabırla beklemek cok zor. 45 dakkada anca uykuya gecıyordu. Her gun aynı saatte yatırmaya calıştım. Artık alışmıstı saatı gelınce yerde oynarken uyuya kalıyordu. 10 aylıkken boyleydı. Sonra dışarı cıktım saatlerı karıstı derken ayagımda sallamaya başladm. Diş dönemııydı derken hersey bozuldu. Tekrar aynı duzenı oturtmak yıne bı 20 gun.. bunu denerken ne ev ne yemek ne iş. Hepsı kalıyo nede esımle vakıt gecırebılıyorum.sureklı basında odada beklıyorum. O yuzden cok zor geldı.