Kızlar biz 7 aylık olduk 4. Ay atağında uyku düzenimiz bi bozuldu 3 aydır mahvoluyorum kucağımda yürüyerek uyutuyordum uyku eğitimi aldım yürümeyi durdurduk dedim kucağımda da ağlıyo yatağında da ağlıyo bazen yatağında pış pış yaparak uyuttuğumda olabiliyo, ağlayarakta uyusa gece uyutunca saat başı kalkıyo beni linçleyebilirsiniz ama anneliğimden hiç zevk alamıyorum çünkü o kadar yoruldum ki mafa olarak fiziksel olarak bitane daha oğlum var yeni kreşe başladı onunla da tam ilgilenemedim 1 hafta sonrada işe başlıcam gece uyanmalar hiç bir şekilde eğitim alsamoa düzelmedi ağlamalarına uyanmalarına çare bulamadım artıkk yıldım cidden bu böyle mi devam edicek 4. Ay atağı geçmeyen var mı bu kadar uzun süre sonradan geçiyomu yada, bütün günüm oğlumu uyutmaya çalışmakla geçiyo biriniz bişey söylesin moralimin biraz düzelmesine o kadar ihtiyacım var ki😔