Ipek39 Kızlar selam dişim çok ağrıyor ve cekilecek sanırım bebeğim dört aylık emziriyorum nasıl yapicam aranizda var mı bu durumu yaşayan çekimden sonra emzirmek sorun olur mu
Dila97 Ipek39 20 lik disimden ameliyat oldum cekildigi saaatten sonra 4 saat emzrmedim sonra sagdim 2 saat sonra toplamda 6 saat emmedi beni sutumude sagip doktum bu aralikda mama aldim onunla idare ettim zaten doktorunuzda boyle soylicektir
Gamzosgamzos Ipek39 ben toplam 4 dış çektirdim ayrî gunlerde bebeğim o zaman 2 3 aylıktı dış doktorum hemen emzirebilecegimi söyledi ve hemen emzirdim bir sorun yaşamadım çok şükür
Evremyvzslm Ipek39 emzirme boyunca diş tedavisi gördüm ilk sütünü sağ diyen doktor da oldu birşey olmaz diyen doktorda ben emzirmek zorunda kaldım birşey olmadı