gizemyazci bebedoormom4 çeyrek yaptım çocuk görmeye gelenlerden biriken parayla Bayram harçlıkları da cüzdanımda duruyor hala gram yapmayı düşünüyorum ama
Ayse_asel bebedoormom4 birazı ile gram altın alıp koydum kenara kalanı ile de kıyafet eksiğimiz vardı onu aldık biz
Pikapikapikacuuu bebedoormom4 500 lira geldi toplamda. 300 ü ile oyuncak aldım. 200 ü de Kızımın adına açtığımız altın hesabına yani bankaya koyduk.
acimavi bebedoormom4 kumbarası var kızımın oraya atıyoruz, biriktikten sonra da genelde altın yapıp kenara koyuyoruz