canimmmoglummm Sezaryenimin 3. Günü sütüm çok çok az geliyor bebeğime mama veriyorum sütüm artsın diye bestlak damla aldım nasıl kullanmalıyım birde kullananlar varsa sütünüz arttı mı ya da süt kalitesinde bir değişiklik oldu mu ?
Bebee canimmmoglummm günde 3 kez 20 damla olarak kullanılması öneriliyor suyun içine damlatıp. Ben aldım çok memnunum fakat günde 3 kere kullanmıyorum
birminnikkiz canimmmoglummm 3.doğumum 3desezaryen bence daha tam anlamıyla inmemiştir sütünüz bol bol emzirin azda gelse emzirin . Süt arttırmada en iyi yöntem 1bol su tüketmek 2 bol bol da emzirmek inanın takviye damlalara çaylara hiç gerek kalmayacak 🥰.duşta sıcak su tutun göğsünüze .
Birannisbirbebis canimmmoglummm günde 3 kere 20 damla meyve suyuna ya da normal suya,yeni doğum yaptığımda kullandım çok memnun kaldım sütümü arttırdı sağıcak kadar sütüm oldu
melike567 canimmmoglummm ben kullandim ama kizima gaz yaptı onun için bıraktım kullananlar memenun genellikle sutumu de cogaltti ama haz yapinca birakmak zorunda kaldım
canimmmoglummm Bebee Ne kadar kullanıyorsun ben bir bardak suya 20 damla damlattım içtim gece yatarken bi kez daha içicem
canimmmoglummm birminnikkiz Ya çok teşekkür ederim gerçekten cevremde o kadar kötü kalpli insan var ki resmen kendimi suçlu hissediyorum onlar yüzünden hep strese girdim sütüm gelmiyor diye
canimmmoglummm Birannisbirbebis Benim bugün 3. Günüm bakalım bugünden itibaren kullanıyorum inşallah işe yarar
canimmmoglummm melike567 Bende denicem inşallah sorun olmaz sütüm gelir mamayla sanki doymuyormuş gibi hissediyorum
Asilbey01 canimmmoglummm canım kesınlıkle sütüm gelmiyor deme elinden geldıgınce sağım yap bak göreceksin hemen ınecek sütün 🥰
Ceren12deha canimmmoglummm ben kullandım 3 kere günde 20 damla işe yaramadı b12 aldım solgarın ona başladım
Melllllll canimmmoglummm bence en önemli etkilerden biri sağmak elektrikli pompa alın sağın arttırıyor ve bol bol emzirin sütüm var diye kendinizi motive edin sakın gelmicek az geliyor diye odaklanmayın zaten daha 3 gün olmuş mutlaka artacaktır 🙏🙏