Kızım dün tam 11 aylık oldu. Gündüzleri ilk uykusuna 11:30-12:00 gibi giderdi bugün ne yaptıysam uyutamadım. 10 dk uyuyor sonra sanki uyuduğuna sinir olmuş gibi çığlık kıyamet uyanıyor hem çok uykusu var hem kucağımda sallarken bağıra bağıra beni ittiriyor. Neyse dedim tamam uyuma. Yemek falan yedik. Saat 3 oldu nasıl uykusu var. Gözlerini avuşturuyor kulağını kaşıyor falan. Yine uyutamadım. Gözeri bi gitti tam uyudu oh dedim 5 dk sonra çığlık kıyamet yine uyandı. Diş sancısı olabilir mi bu? Ne bu yaaa sinir krizi geçirecektim resmen