terazikadini mutlaka viledanin kendi markası olanı al çok çok çok iyi 4yıldır kendi evimde yıllardır da annemde kullandım paspasi çıkarıp makinede yıkıyorum tertemiz ilk günkü gibi oluyor yerleri çok güzel siliyor biraz pahalı ama 200-300₺ alıp çöp olacagina bir kere al en iyisini al Vileda Turbo 2in1 pedallı kullanıyorum ben