Kızımı dün tuvalet eğitimine başlattım. Dün 2 kez lazımlığa yaptırabildim. Dün bol bol çiş ve bir kez de kaka kaçırdı.Gecede bez taktım. Fakat bugün biraz hasta gibi uyandı ve sabahtan beri asla çişini lazımlığa yaptıramadım. Tam 7 kez altına yaptı.Öğlen uykusunda iki gündede yatağa kaçırmadı. Bugünün tek olumlu yanı altı ıslanınca rahatsız oluyor ve çiş diyor. Ne yapsam bilemedim lütfen yardımcı olun tecrübeli anneler. Eşime kalsa bu bir denemeydi ve geri beze dönmeliyiz. Kafam çok karışık