Duygukck benimki ilk 2ay öyleydi, ne zaman çıksam ağlama krizlerine giriyordu bi elimde çocuk bi elimde benek arabası geri dönüyordum eve. Sonradan kendi alıştı bir de puset oyuncakları alıp taktım arabaya onlar da dikkatini çekiyordu, eline de hışırtılı kitap veriyordum öyle öyle alıştı. Bir de sık sık çıkıp alıştırmak da lazım, ağlayınca sakinleştirir tekrar arabyaa koyun öyle öyle alışacak o da