Kızlar yeni dogim yaptım. Bebeğim 16 günlük. Yani bez değişimi falan da iyi bence günde baya bı bez kirletiyor. Hem kaka hem cis. Sariligimiz da var uykulu biraz. Emmesi az geliyor bana yani azdan kastım kısa. Millet yarım saat 40 dakika falan emziriyorum diyor. Onlar büyük bebekler mi acaba. Ya anlamıyorum ki tok mu yoksa sariliktan dolayı uyur gibi mi. Yaşayan var mı