Kızlar ben bayramdan önce migrostan sanal market alışverişi yapmıştım tavuklar bozuk gelmişti ozman aradım geri alıcaz dediler gün içinde hava da çok sıcaktı bende buzdolabında muhafaza ettim normal bölümünde daha fazla kokmasın diye sitreçe sarıp koydum akşam oldu almaya gelmediler bi kaç defa aradım ertesi gün geldiler ama dolabıma koku sinmişti içini çıkarıp yıkadım kaç kere sildim o pis koku geçmiyor bununla ilgili şikayette bulunabilirmiyim ki migrosa öyle hafif bir koku değil çürümüş tavuk kokuyor resmen napcağımı bilmiyorum