Sabah 5 de kalktı kaç saattir uyutmaya çalışıyorum uyumuyor ama uykusu olduğu içinde ağlıyor mızırdanıyor. Hergun böyle gece gündüz 10 15 dakika uyuyor sonra saatlerce uyumuyor. Desteksizi gectim destekle bile uyutamıyorum. Kolum,bacağım kalmadı artık sallamaktan, karanlık ortamda bile kıpır kıpır, banyo yaptırıyorum uykusu daha çok açılıyor, dışarı çıkıyoruz etrafı inceliyor uyumuyor. Uykusu olduğu için yemekte yemiyor sadece mız mız ağlıyor gözlerini ovalıyor 2 3 4 saat sallıyorum, emziriyorum yok uyumuyor. Pişmiş yemeği bile yiyemiyorum, bide ayrılık kaygısı başladı 24 saat kucakta. Örümceğine biner gezerdi şimdi onu da istemiyor. Napacagim artık bilmiyorum ya kollarımda ayaklarımda güç kalmadı 🥺🥺 8,5 aylik bu arada