Kuzum 2 de yedi birazdan awm gidip gelicez en fazla 1.5 saat sürer yanıma mamasını hazırlayıp alayım diyorum 4.5 gibi acıkır zaten şuan saat 3 zaten 330 da hazırlıycam biraz sıcak yaptım içmeye yakın ılır küçük çantayı alacağım termos sığmıyor bir sorun olur mu 💖