Merhaba , oğlum 24 aylık başkasıyla muhatap olmaktan hoşlanmıyor . Sadece teyzesiyle falan oynar. Başkaları seslenince dönmez ve onlarla göz teması kurmaz sadece tanıdıklarını umursuyor bunun nedeni ne olabilir. Özellikle kalabalığa girince de tepkisizliği var . Randevu aldım ama yine size de sormak istedim