5 aylık bebeğim haftada bir kaka yapıyor ve 2 defadır kına yeşili kaka yapıyor. Doktora sordum olabilir dedi. Ama kaynanam ikna olmuyor her gün arayıp yeşil kaka çok kötü diyor. Başka doktora gidin diyor. Sanki ben bebeğimi düşünmüyorum doktor normal dedi işte. Neyse başına böyle bişey gelen oldu mu ?