1453Abcdefg ameliyatların hepsi ağrılıdır. Sonuçta cerrahi bir müdahale, ama sezaryen kadar değil, 5 tabaka deri kas falan kesilmiyor. Sadece üst taraf deri kesiliyor, drenler takılıyor, drenleri çıkardıktan sonra ağrı kalmıyor. Eğer ameliyattan sonra hareketsiz yatarsanız drenler 6 güne kadar takılı kalabilir. Gece kalkar kalkmaz turladım, 2 günde çıkarıldı drenler. Ben bir de liposaction yaptırdım, o daha da zor.