Hamida yoğurt makinası kullanıyorum weewell markası, marketten cam şişe günlük süt ve activia yoğurt ile mayalıyorum. Şişe sütü makinadan çıkan cam kavanozlara döküyorum üzerine tahta kaşıkla 1 tatlı kaşığı activia yoğurt koyuyorum makinayı 42 derecede 8 saate ayarlıyorum kendi kendine oluyor makinada bitince kapanıyor kendiliğinden, sütü ısıtmana kaynatmana vs gerek yok sadece oda sıcaklığı yetiyor