Bende de var çok memnunum ama philips fiyatı arşa çıkardığını düşünüyorum. Biz Amazon’dan denk gelen anlık indirim ile aldık yarı fiyatına denk geldi neredeyse, o fiyatla çok memnunum ama kendi şu anki fiyatı bilemedim aşırı pahalı bence. Alternatif markalar da değerlendirilebilir 👍🏻 airfryer güzel bir araç kesinlikle tavsiye ederim