Aslimermer Merhabalar oğlum 3 buçuk aylık emziriyorum günde 2 kere hatta 3 kere kaka yapıyor annem bunun iyi olmadığını sütün bebeğe yaramayacağını söylüyor kilosu 6300 cıvarı Sizin bebekler günde kaç kere kaka yapıyo acaba
Aslimermer Dondurmalikahve bencede normal ama annemin ilk torunu evham mi yapıyor bizim bebeklimizle mi kıyaslıyor anlamıyorum teşekkür ederim cevabınız için
Dondurmalikahve Aslimermer Kaka yaptığın zayıflıyor diye düşünüyor galiba klasik anneanne babaanne yorumu işte ☺️ takılmayın gayet iyi kilosu