Tulay34 Merhaba hanımlar şarjlı süpürge almak istiyorum phlips ve elektrolux arsasında karar veremedim kullananlar bana yazabilir mi memnuniyet ve şikayetlerini şimdiden teşekkür ederim ☺️🫶
TheBaby Tulay34 elektrolux çok memnundum. Kablosuzdu. Batarya sorunu oluyor. 3 yıl snunda batarya bitti. Değiştirmek içinde sadece batarya yollamak için 2 yıl önce 800₺ istediler. Bende gidip yeni süpürge aldım. Ama pişmanım. Keşke bataryasını değişseymişim
menek16 Tulay34 seçeneklerinizde yok ama belki bakmak istersiniz bosch 8 serisi elim ayagım canım kadim dostumdur
Tulay34 menek16 evet Bosch baktım bugün hoşuma gitti sanırım artık kafam da oturdu yorumlara da bakarak karar verdim ☺️ şok teşekkür ederim