Sinirlenince sürekli kafasını vuruyor öyle böyle değil yakında açılacak . Vura vura salak olacak gerçekten kafası kıpkırmızı ya da eliyle vuruyor . Piskaytrise görürdüm. Randevu verdiler dikkatini dağıtmak için bize yöntemler göstereceklermiş . Otizm falan yok ama sordum doktora . Ya eliyle vuruyor ya da nere denk gelirse yakında kafası açılacak ne yapacaz bilmiyorum . Görmezden geliyorum olmuyor. Güzelce diyorum yok. Kafan üzülür ağlar diyorum yok. Hırsını alamıyor kafası mosmor kaşının üstü falan