3 gün birde 1 aylıkken çağırdı bizi sonra ben her ay düzenli gitmeye başladım rutin kontrole ama ilk 40 gün içinde ateslenilmemesi gerekiyor o yüzden ateş olursa ve kesinlikle uyanmazsa bekleme hemen gel demişti ateş olursa hemen gidilmesi gerekir geçer diye evde beklemeyin tabi olmaasin böyle şeyler ama olabiliyor hayatta