Mom0008 Kızlar ben bi çocuğum daha olsun istiyorum fakat biraz geri duruyorum kasımda oğlum 3 yaşında olacak aralarında 3 yaş olanlar nasıl durumlar acaba zorlukları vs nelerdir rahatlığa alışırsam eğer bi daha yapmam kardeşi olsun istiyorum
sezer2022 Mom0008 çocuktan çocuğa değişir bence kimi peş peşe iyi der kimi tersini 🤷🏻♀️ Sen ne zaman hazır hissedersen öyle hareket derim
Rubab_Mommy Mom0008 Benim kızımda eylülde 3 yaşına girecek in şe ALLAH.Bizde düşünüyoruz.Ama eşim kızımız seni çok yoruyo senin için endişeleniyorum diyo.Açıkcası bende korkuyorum kızım aşırı haraketli 1 dk yerinde durmaz baka bilir miyim nasıl olur diye çekiniyorum.Ama ALLAH elbet kolaylığını verir diyorum
Mom0008 sezer2022 gönlüm istiyor gerçekten beni nelerin beklediğini bilememek korkutuyor sadece biraz oğlumu bezden kesiyorum sonrasında istiyorum rabbim nasip ederse elbet bir zorluğu olacak ama anlaşma durumları vs nasıl olucak yaşayan anneler biraz tecrübelidir
Mom0008 Rubab_Mommy benmde oğlum öyle çok hareketli sürekli peşindeyim eşimde geri duruyor biraz ama oda istiyor bez sürecini bitirebilirsek eğer düşünüyorum
Rubab_Mommy Mom0008 aynen benim eşimde istiyo ama benim için endişeli in şe ALLAH hayırlısıyla nasip olur ikimizede🤲🌹