Merhaba arkadaşlar kızım 5,5 aylık yaklaşık 1 buçuk aydır kendi kendine uyumaya alıştırdım ama beşiğine yatınca ilk etapta ağlıyor bi şekilde susturuyorum geri yatıyor bu sefer uyumakta çok zorlanıyor uyuması her seferinde neredeyse 1 saati buluyor ve ikimizde çok yıpranıyoruz uyumak istiyor uyuyamıyor bir önerisi yada bu şekilde olup çözüm bulan var mı ?