Naciyeylmz kızım tam 2 yaşındaydı. 3-4 ay önceden lazımlıklarını ortaya çıkarmıştım, artık büyüdün beze bay bay diyeceğiz bunlara yapacaksın çişini kakanı diye arada bir söylüyordum, o da oyunlar oynadı, lazımlıklara alıştı, havalar ısınıp bezden de rahatsız olmaya başlayınca bir gün çıkardım bezi. Çocuğun bu fikre alışması önemli, bir günde direk ‘artık bez yok’ derseniz bunu daha zor kavrayacaktır. YouTube da prema sundari nin tuvalet eğitimi ile ilgili videosu var, ay aralığına göre neye dikkat etmemiz gerektiğini anlatıyor. İzlemenizi tavsiye ederim