Servan Merhaba Güzel anneler 🌹 benim bir sorum olucak şuan 14 ay 12 günlük bir oğlum var, dün test yaptım Hamileyim 🥺 oğlumu emziriyorum bir sakıncası olur mu bilgileriniz için şimdiden teşekkürler 🙏
Kocamdaaakocammm Servan Öncelikle hayırlı olsun 🥰 bu durumu doktor sorman daha iyi olur cnm bende oğlumu emzirirken hamileydim doktorum bana 4 Aylık olana kadar emziren bilirsin demişti ben 4 ay emzirdim sonradan oğlum kendi bıraktı etmeyi
Aslicamm Servan doktorunuzla bi görüşüp karar verebilirsiniz genelde düşük riski vs yoksa doğana kadar emzirip doğurduktan sonra ikisini birden emzirme yapabilirsiniz ama bu süreçte çok güzel beslenip takviyelerinizi kullanmanız gerekiyor
Servan Kocamdaaakocammm teşekkür ederim çok sağol canım ♥️ sizin oğlunuz kac aylıktı birde çok zorluyor mu bu durum insanı ☺️
Kocamdaaakocammm Servan Rica ederim ♥️ benim oğlumda 13 aylık falandı hamile olduğumda şuan aralarında 20 ay var cnm 🌺 evet zor bri süreç ama geçiyor birlikte büyüyorlar oyun arkadaşı oluyorlar 🥹😍 ama tabi kavga dönüşte bunların içinde dahil 😅😅