Kesinlikle avent almayın, akıtıyor. Herkes o kadar övüyor diye aldım ama bayaa bayaa akıtıyor.
Munchkin mükemmel. Akıtma yapmıyor ve de çocuk ne şekilde tutarsa tutsun suyu çekebiliyor pipetinin özelliğinden dolayı. Keşke baştan munckin alsaydım ben de.