Fatma-asya Bu rahatsızlık için hangi doktora gitmeliyim genel cerrah mı kadın hastalıkları branşı mı?
aselrigel Fatma-asya Genel cerrahi git ben kadın doğuma 2 defa gittim yine tekrarladı en sonunda genel cerrahi doktoruna gittim çok şükür sonra tekrarlamadı ben 6-7 olmuştum
aselrigel Durum_m baktı elledi antibiyotik yazdı kullandım ve birdaha olmadı çok şükür inşallah sizde şifayı bulursunuz