motherisbackk Glikoz 4. Ayda meme reddi oluyor diye biliyorum belki o yüzden olabilir. Benim bebeğim 2 aylık o doyduğunda öğürüyor ya da gazı olduğunda emmeye çalışırken öğürüyor ben onu fark ettim
icidisibiranne Gazı vardır belki alerjisi vardır. Bi doktorunuza danışın isterseniz. Bir de 4.ay atağı yaşıyorsunuz muhtemelen ondan meme reddi yaşıyorsunuz. Her pozisyonda emzirmeyi deneyin. Ben ayakta emzirerek aşmıştım bu durumu