Merhaba arkadaşlar ben dogum yaptığımda marasta yasıyordum cok etkilendiğim için sütüm gelmedi stresten geldi ama asırı azdı sağa sağa 2 bucuk ay emzırdım kızımı suan 5 aylık olmak üzere göğsüme yattıgında sanki emzirdiğim dönemdeki agrı giriyor veya aglayınca hemen sıkıyorum sagıyorum ama süt yok sadece kızımı göğsüme yatırınca dokununca tensel temasta veya göğsümde ağlayınca hemen göğsüm uyarılıyor ve canım yanıyor çok tuhaf değişik birşey sütüm yok ama o an sıkıyorum gelmiyor yine bu normalmi