Meme +mama alıyor bebeğim. Suan 6 aylık 4 aylıktan beri mukuslu kaka yapıyor. Normalde 2 3 kere kaka yapmasını beklerken ben bazen günde 10 tane kakalı bez alıyorum. Bizde doktora götürdük alerji testi yaptırdık. Diyet yapmanın anlamı yok mamada da süt proteini var dedi. Mama değiştirmeği önermedi test sonucları negatif cıktı. Gelişimi iyi oldugu sürece kilo kaybetmediği müddetçe ekstra birsey yapmana gerel yok dedi. Probiyotik veryorum ama oda kakasını düzelmedi ben bi faydasını göremedim. Yani bende düselsin istiyorum kakasını üzülüyorum , ama şükür kilo kaybı yok keyfi yerinde