MESoydan hamilelikten once 3 cm olan myomum hamilelikte 10 cm oldu. Cok badireler atlattim hamilelikte hep dusuk ve erken dogum riski. Sukur 38 haftada sezeryan oldum
Doktor acinca bakicam alinabilcek gibyse alcam dedi ama alamadi cunku coook buyukmus alsaydim extra kanaman olurdu ve hayati risk bu sana dedi. Yani geri kapadi suan icimde 10cm bi myom var malesef☹️
Agri yapmiyo tek sorun su ki asiri kanamali adet oluyorum. Bebek bezi kullaniyorum ve o dahi yetmiyo, dogal olarak kansizlik yapiyo surekli kan ignesi oluyorum kan ilaclari aliyorum. Bunun tedavisi ameliyat, buyumesi iyi degil benimki cok buyuk oldugu icin bi doktor 10 yil dayansan keske 10 yil sonra komple rahim aldir dedi. Bi digeri ben bunu parca parca rahmden soker alirim dedi. Bi digeri bida hamile kalma riskli dedi. Oyle yani