Arkadaşlar merhaba
4,5 aylık bebeğim için sağlık ocağından verilen damlayı kullanmayıp bestiron aldım 3 gün kullandık gece göğüs ve sırtının tamamını döküntü ler kapladı Dr ye götürdük ama biraz söndüğü için hiç bir yapmadı bekleyelim hiç bir şey kullanmayın dedi
İçeriğini bugün okudum 4, 10 yaş arası içindir yazıyor
EN iyisi bu diye almıştım oysa
Sizden ricam kan ilacı ve devit3 yerine sizler ne kullanıyorsunuz neler tavsiye edersiniz
Bir de devit 3 ü bize 6 damla kullanın dedi doktor (bebeğim 7.5 kğ) başı sürekli yıkamışcasına ter içinde yatak su içinde kalıyor abartmıyorum bununla bir ilgisi var mıdır uzun oldu kusura bakmayın