BuzluKahve smileanne Sanırım 8-9 aylıktı bebeğim. Ben yılda bir kez önlem amaçlı yaptırıyorum. Mimiklere etkisi ortalama 7 ay sürüyor bende.
smileanne BuzluKahve doktorunuz emzirdiginizi biliyordu değil mi? Ben de kaz ayakları için yaptırmak istiyorum ancak Bursa’da emziren annelere botox yapan yer yok galiba kime soruyorsam emziren annelere yapmıyorum diye cevap alıyorum
smileanne BuzluKahve benim kaz ayaklarım çok yoğun eğer yaptirmazsam kalıcı hale gelecekler diye korkuyorum . Şuan gülünce falan çok belirgin çok kötü görünüyor daha 26 yaşındayım
Aynenkanka biimiyomyardimet hamilelikten önce bahçeşehir-unique estetik te yaptırıyordum doktor hanım yapıyor işlemi. Doğurduktan sonra tekrar yaptırmak istedim estetik doktoru da çocuk doktorumuz da en az 6 ay geçsin öyle dedi. Ama dolgu yapılıyormuş.
Aynenkanka smileanne sanırım bebek çok küçük diye yapmak istemiyorlar. Ama farklı bir doktor da botox bölgesel bir işlem yapılan yerde kalır dağılmaz kana süte karışmaz diyordu. Ben yine de biraz daha sabredicem🫠
BuzluKahve smileanne Hülya Çankaya Özden. Ben şu an 39 yaşındayım. 35’de başladım. Ama genetik sanırım cildimin durumu iyiydi. Daha erken başlasaydı mimiz kırışıklığı daha erken de yaptırırdım
Pelopelo biimiyomyardimet yapilmiyor yaptirmayin emzirirken. Bazi doktorlar yapiyor ama guvendigim hekim arkadasim emzirirken asla yapmam diye bana yapmadi bekliyorum ben de