Benim bebeğim nerdeyse 9 aylık olucak ilk zamanlar kaşıkla beslemeye çalıştım çok ağlardı ağzını açmazdı, kaşığı elimden almaya çalışıyordu, iki dişi çıkınca meyve sebzeyi kendi eliyle yemeye başladı. Ne püreler yaptım ne karışımlar hazırladım hep kendi eli ile yemek istedi. Ne yedireceğimi şaşırdım. Parmak gıdaya geçsem bu sefer boğulmasından korkuyorum. Ne yapmalıyım?