Kızlar arkadaşımın kartında para varmış bende çekmemi istedi bende kartını alıp çekmeye gittim kendisi çıkamadığı için kartını atm kaptı , yeni kartını pttden alabileceğini yardımın o karta aktaeışacağını söylemişler ama karta yatırılıyorsa kartını alana kadar parası hesabındamı durur ? Kendımı kötü hissettim yardımcı olurmusunuz ya bilen basına gelen varsa