semma007 Philips avent suluk kullanıyoruz bebeğim henüz 6 aylık yeni ek gıdaya basladik Suluk bazen içinde suyu çok mu çekiyor nedir boğazında kalıyor , acaba daha iyi bir suluk önerisi olan var mı?
Jsjshsh semma007 muckhin tek geçerim akıtmıyor ve çok gelmiyor öyle çekince boğazında kalmaz ve içindeki aparat sayesinde suyun yönüne gidiyor son damlaya kadar geliyor bir bakın isterseniz
Cefat semma007 mamajo. Kendisi içsin bırakın. Oturtun, eline suluğunu verin. Bir iki öksürüyor sonra ayarlıyor. En iyi kendisi ayarlıyor nefesini.
Alinsmomm Mamajoo aldım ama henüz denemedim dört aylık bebeğim. Memnuniyet yüksek bir bakın isterseniz
Sedas00 Mamajoo aldım 6 aydan itibaren çok iyi kullanımı da içimi de 1 yaş sonrası da nuk bardak gibi olandan aldım ikisini de kullanıyoruz çok tavsiye ederim
Jsjshsh semma007 Munchkin Tıklama Kilitli Uçlu Alıştırma Bardağı yazarsanız çıkar ama fiyat biraz artmış ben 245 e almıştım isterseniz biraz takip edin hepsiburada da indirime giriyor ara ara 6 ay ve 12 ay var 6 aylık olanı alabilirsiniz yorumlarda zor çekiliyor diyor bebek nasıl çeksin yazan var ben buna rağmen aldım kendim çektim gerçekten zor ama bebeğime verdim çok rahat çekti emme refleksinden dolayı sorun yaşamadı