Havvadnz Merhabalar...ben dalin kullaniyorum ve hic memnun degilim lekeler oldugu gibi kaliyo hic cikarmiyo deterjanindan memnun olan varsa önerilere açığım
Monarosa Havvadnz minoris kullanıyorum çok memnunum. Dalan roxy de güzel temiz yıkıyor güzel de kokuyor. Koku olmasın istiyorsanız minoris 👍🏻
EbruSelek53 Duru granülmatik kullanıyorum çok memnum birde bebeland yumuşatıcısını kullanıyorum çok memnunum
Mmmxrayyy Havvadnz dalan roxy kullanıyorum birde green clean diye sıvı vegan bir deterjan var o çok iyi