Melekhnm hiç kiraz reçeli duymadım. Ama vişne reçelini yapıyprum sürekli. Genelde reçeller önceden şekerde biraz bekletilip öyle kaynatılıyor. Kaynadıktan sonra koyulaşınca limon ekleniyor biraz daha kaynatılıyor. Tabi bütün meyvelerin ayrı kaynama süresi var çok kaynatınca da iyi olmaz az kaynatınca da. Nefisyemek tariflerinde belki kiraz reçeli tarifi vardır ordan bi bakın isterseniz.