defnes32 Kızım 2 yaşında uçakla yolculuk yapacağız bebekkende çok uçtuk o zaman iniş kalkışlarda basınçtan etkilenmemesi için emzirmiştim 2 yaşında dikkat etmem gereken bişey olur mu
Minico defnes32 Ekstra birşey yapmadım kemerini bağlayıp yanımda oturttum camdan dışarıyı izledik,sonra zaten uyuyakaldı ☺️
Benisahtesevme2 defnes32 bızde bır ay sonra uçacağız oğlumla sakız cıgnemeyı çok sevıyor sakız alıcam yanıma🥰