Fulya-1 benim sütüm gelmesine rağmen kızım da 3. Ayda meme reddi başlamıştı. Zor bela 6. Aya geldiğimizde artık iş cıgırından cıktı. Cocugu memeye aldıgım an krize giriyordu kendini yerlere atıyordu filan. O döneme kadar bi sekilde kandırıyordum ağzına emzik veriyordum sonra cıkarıp memeyi veriyordum hemen. Algısı açıldıkca yutmamaya basladı. Tamamen reddetti memeyi. Ben de zorlamaktan sağmaktan da sıkıldım yoruldum acıkcası. 6. Ay bittiği an memeyi de bitirdik. Zaten zor bela emdiği icin sütüm de 1 ayda azaldı. Geceleri mama vermeye basladım. O da mutlu oldu ben de stresten kurtuldum