Selelay bende kullandim oglumun gaz sancilari bitene kdar. Ama ben yedigime ictigime de cok dikkat ediyordum. Allahtan bebegimde kolik degildi. Bizim icin yeterli bir ilac oldu. Ve duzenli verince bebek cok rahat uyuyor. En azindan benim tecrubem bu yonde. Bana o zamanlar verme bagirsaklri alisir ilerde sorun yasarsin dedi cok bilmisler. Oglum suan 26 aylik ve cok şükür hic bir problemimiz yok bagirsaklari ile ilgili