Merhaba kızlar tanıdığınız veya bu konuda bir bilgisi olan var mı hatalı bir kremi laboratuvar da inceletmem gerekiyor ama süreç nasıl ilerliyor fiyat çok pahalı diyorlar 20-25 bin tl gibi bi rakam veriyorlar sonuçlarını almam gerekiyor ne yapabilirim