Leya- doğadan emziren anneler için çayını aldım dün, onu içiyorum. Ayrıca dut ve kuru üzümü kaynatıp içiyorum. Sütüm artar gibi oldu sanki, denemeni tavsiye ederim. Elimizden ne gelirse🙏 Morel çok önemli, bebeğimiz için pozitif olmalıyız, moralimizi yüksek tutup sütümüzün çoğalacağı inanmak zorundayız.