raabiay biz 6 ay 10 gunlukken basladik doktorumuz 6,5 aylikken baslamamizi soyledi mama ile besleniyor.yine 3 gun kurali ile ilerleyeceksiniz kahvaltilarini hep ayiina gore mevsimine gore verdim yumurtayi seviyor pankek omlet haslanmis bu sekilde yapiyorum ama sicaklar cok asiri artti artik ara ara veriyorum.8 ay 13 gunluk 3 ogune gectik artik biz bugun peynieli omlet salatalik birde uzum ozune ceviz ezip karistirdim ben bulamac turu seyler vermiyorum herseyin tadini alsin,bazen bebek biskuvisinle bisiler yaptigim oldu onu pek sevmedi oglen mutlaka meyve veriyorum ben.aksamlarida corba yada kiymali falan yemekler yapiyorum.corbalara kemik suyu koyuyorum