Tazeanne95 Arkadaşlar aranızda sosyal destek parası alan var öı bu ay yatacak mı yoksa yeniden mi başvuru yapıcaz zam geldi diye intwrnetten birkaç haber gördüm de tekrar başvuru yapılacak vs diyordu emin olmak için size sormak istedim
Ozlemdolugan Tazeanne95 para yatmış ptt kurum ödemelerinde görünüyor tekrar basvuru olmıcak benim bildigim alanlar almaya devam etcek ama daha hesaplara yarın falan gecer bide aynı fiyattan yatmıs zam falan hikaye yani
Acemianne2807 Ozlemdolugan nerden basvuru yapılıyor nerye yaptıysan gep red aldık esim ilten cıkrı depremzedeyiz
Ozlemdolugan Acemianne2807 ikamet ettiginiz yerdeki sosyal dayanısma vakfında yada e devletten yapılıyor basvurular canım allah yardımcınız olsun benimde bir çocuğum var eşim asgari ücretle calısıyor ev kira derken cıktı cok şükür
elifinannesi95 Ozlemdolugan hayır devam edecek ya bi yıl olmuyor ki 6 ay falan sürmüş oluyor öncekini saymazsak