Bebek baş parmağını diğer avcunun içine neden alır birde emerken kolunu hakaret ettiriyor havaya kaldırıyor böyle el sallar gibi bir şey yapıyor bu baş parmağını diğer avcunun içine koyması kötü bir şey mi ben mi abartiyorum yaa son günlerde sürekli bunu yapıyor geçen uykusunda yaparken gördüm eşim sen böyle herşeye takılırsan fazla yaşamazsın diyor ona kalsa hiç önemli şeyler değil :(