Benherseydenoncebiranneyim Doğum gününü açık havada kutlamak istiyorum kızımın. Bildiğiniz bir yer var mı? Belgrad ormanı ya da caddebostan sahili olabilir gibi düşünüyorum. Ya da şuraya gidin rahat edersiniz dediğiniz bir mekan var mı?
bmmomss Benherseydenoncebiranneyim Maltepe sahilde yapmıştı teyzemin kızı çok güzel olmuştu masalar falan var sahilde sabah 7 de gitmiş tutmuşlar hazırlamışlar birde organizasyon kurmuşlardı çok güzeldi herşey 2 bine halloldu diyordu
Benherseydenoncebiranneyim bmmomss 2 bin çok yaa büyük paralar harcamadan bişeyler yapmak istiyorum organizasyon tutmam heralde kendimiz hallederiz diye düşünüyorum